Hi Hello!
Alhamdulillah...
My big Day just around the corner..
1 month left..
and i'm super duper nervous sebab banyak lg preparation yang tak complete..
last week baru start buat hantaran...
hopefully this week boleh siap kan lagi sikit untuk my side and siap kan sikit jugak untuk mr.fiance's side..
and I juz receive from the vendor design box doorgift..
and everything is ok..
sekali je dorang hantar and I just agree.
not bad la..
:)
and as promise..
below is some of my pre-wedding picture that I manage t get from our photographer...
tak semua diaorg bagi sebab blum siap edit..
Special thanks to our official photographer
RBNEWSTYLE&ARTWORK
http://newstylenartwork.blogspot.com/
Special thanks to our official photographer
RBNEWSTYLE&ARTWORK
http://newstylenartwork.blogspot.com/
so jom layan...
belon ni sebenarnye ade kisah..
hahaha...
kitaorg sangat sangat sangat lupe nak pegi isi gas helium dalam tu before pegi photoshoot...
so solution die ktorg just gune angin smula jadi dalam badan ni je..
hahaha..
naik biru muke masing meniup..
hahaha..
at last memang tak naik la belon ni sebab bukan helium..
redha jela...
hahaha
sekian...







No comments:
Post a Comment
♥ let's talk about it! ♥