Friday, November 26, 2010

Tangisan di pagi yg hening...

ye...
tangisan di pagi yg hening....
tangisan kesyukuran seorang insan yg bernama n0rsyazwani bt yazid...
air mata yg menitik tatkala melihat skrin laptop xdpt ditahan2 lg...
ALHAMDULILLAH....
hanye itu yg mampu dikatakan...
ungkapan dari dia kepada KEKASIHNYA Yg ESA itu...

syukur....
xde ayat lain yg boleh mentafsir ape yg aku rase skrg....
segale penat lelah sepanjang 3 tahun mengejar segulung DIPLOMA ELEKTRONIK akhirnya terbalas...

Alhamdulillah....
keputusan final dah keluar tadi..
Alhamdulillah.....
segale nye lancar...
segalenye memuaskan hati...

Ya Allah..
alangkah bagusnya berada di sisi mak ngan ayah...
kalau lah time ni mak ngan ayah ade depan mate skrg gak aku pelok2 cium2 dorang...
xpe2...next week aku akan balik kampung!
yes!

mak...
terime kasih atas segale doa mak yg x putus2 setiap kali adik nak masuk exam hall...
ayah....
terime kasih atas segale nasihat2 yg berulang2 kali diigatkan tatkala kepale mule buntu...

Ya Allah...
Kau berilah sehebat2 ganjaran kepada orang2 yang aku kasihi....
orang2 yang sentiasa menyokong hambaMu ini...
orang2 yang bersama2 berjuang bersame....
orang2 yang mendoakan tiada yang buruk melainkan kebaikan ke atas hambaMu ini...
sesungguhnya Engkau lah yang Maha mendengar lagi Maha mengasihi...
Amin...

:)

kepada semua rakan2....
budak2 poli....
congratulation!


:)

No comments:

Post a Comment

♥ let's talk about it! ♥