
kau x taw erti kawan...
kalau kau taw kau x buat ape yg engkau da buat skrg...
biar aku jelaskan utk kau 'KAWAN'...
Kawan yang baik adalah orang pertama yang akan dicari bila tiba masa sedih atau gembira.
Kawan baik menjadi tempat kita meluahkan perasaan yang tak dapat diluahkan kepada kawan biasa..
Kawan baik menjadi tempat kita meluahkan perasaan yang tak dapat diluahkan kepada kawan biasa..
tp malang nye...kau hanya berada di perkataan yg di highlight merah 2....
bile tibe mase yg highlight biru tu...
kau jd BUKAN kawan yg baik...
salah aku ke engkau jatuh hati dengan org yg salah?
kau datang mengadu masalah...meluahkan perasaan kecewa hati kau dimain2kan oleh si dia....tetapi bile kau happy?
tapi kenapa ye sejak kebelakangan ni kau seakan menjauhkan diri dari aku?
0wh mungkin engkau tidak sihat or engkau penat sampai kan aku memanggil engkau tidak sekalipun menoleh....
tapi ape yg aku duga x betul....
engkau menjauhkan diri sebab engkau dah happy skrg...
engkau dah dpt apa yg engkau kejar selama ni...
tp ape salah aku sampai aku engkau pinggirkan....
sepatutnyer aku tumpang gembira sbb engkau dah dpt ape yg engkau cari....
aku teringat ayat kau..
'sorie la wani....aku dah baik balik ngan die...tp die x suke aku rapat ngan kau...die jelez sgt ngan kau dari dulu lagi...aku xtaw kenape....xpe2 kejap jew...nanti aku da ok ngan die kite mcm biase balik..'
Boleh ke mcm 2? bila da ok baru nk cari? kau boleh...tp aku tak boleh terima...
0wh...sbb si die x suke dengan aku kn?
sbb si dia merasa cemburu dgn keakraban kte kn?
tp si dia juga taw kite just KAWAN..alm0st 3 years da kn?
dari sem 1 smpai sem 6 ni...
si dia bukan budak kelas lain...
kelas kite jugak....
kawan aku jugak....
lg cantik dari aku...lagi famous...
ape yg die nk cemburu dengan aku ni???
kenapa?
bila kau susah kau sedih aku org pertama yg kau cari...
kenapa?
bila kau bahagia..kau senang....aku kau buang?
0wh mungkin engkau tidak sihat or engkau penat sampai kan aku memanggil engkau tidak sekalipun menoleh....
tapi ape yg aku duga x betul....
engkau menjauhkan diri sebab engkau dah happy skrg...
engkau dah dpt apa yg engkau kejar selama ni...
tp ape salah aku sampai aku engkau pinggirkan....
sepatutnyer aku tumpang gembira sbb engkau dah dpt ape yg engkau cari....
aku teringat ayat kau..
'sorie la wani....aku dah baik balik ngan die...tp die x suke aku rapat ngan kau...die jelez sgt ngan kau dari dulu lagi...aku xtaw kenape....xpe2 kejap jew...nanti aku da ok ngan die kite mcm biase balik..'
Boleh ke mcm 2? bila da ok baru nk cari? kau boleh...tp aku tak boleh terima...
0wh...sbb si die x suke dengan aku kn?
sbb si dia merasa cemburu dgn keakraban kte kn?
tp si dia juga taw kite just KAWAN..alm0st 3 years da kn?
dari sem 1 smpai sem 6 ni...
si dia bukan budak kelas lain...
kelas kite jugak....
kawan aku jugak....
lg cantik dari aku...lagi famous...
ape yg die nk cemburu dengan aku ni???
kenapa?
bila kau susah kau sedih aku org pertama yg kau cari...
kenapa?
bila kau bahagia..kau senang....aku kau buang?
Kawan yang baik tak pernah memaksa kawan baiknya untuk sentiasa berada di sisinya.
Kawan yang baik tak pernah melarang kawan baiknya untuk berkawan dengan kawan yang baik.
Kawan yang baik tak pernah cemburu jika kawan baiknya mempunyai ramai kawan baik, kerana kawan yang baik tahu apa yang paling baik untuk kawan baiknya.
Kawan yang baik tak pernah melarang kawan baiknya untuk berkawan dengan kawan yang baik.
Kawan yang baik tak pernah cemburu jika kawan baiknya mempunyai ramai kawan baik, kerana kawan yang baik tahu apa yang paling baik untuk kawan baiknya.
so terpulang pd kau....
aku masih di sni memegang gelaran kawan yg baik...
aku gembira kalau kau gembira...
dan kepada si dia...
tidak ade ape yg kau perlu dicemburukan...
tidak perlu risau...
kerana aku hanyalah KAWAN BAIK die je...
kalau aku ade niat lain berkawan ngan die dari sem 1 lg aku dah buat...
and utk pengetahuan kau...
aku lagi gembira ade disamping org yg aku sayang skrg ni....
itu dah terlalu cukup....
kau x perlu takut....


aku masih di sni memegang gelaran kawan yg baik...
aku gembira kalau kau gembira...
dan kepada si dia...
tidak ade ape yg kau perlu dicemburukan...
tidak perlu risau...
kerana aku hanyalah KAWAN BAIK die je...
kalau aku ade niat lain berkawan ngan die dari sem 1 lg aku dah buat...
and utk pengetahuan kau...
aku lagi gembira ade disamping org yg aku sayang skrg ni....
itu dah terlalu cukup....
kau x perlu takut....
Kawan yang baik akan sentiasa mendoakan kesejahteraan dan kebahagiaan kawan baiknya di dunia dan di akhirat di dalam doanya


No comments:
Post a Comment
♥ let's talk about it! ♥