
one conversation with my friend ( a boy) that make me realize....
i've never been concerned about the things happen around me...
yeah..maybe times has changes...
but should the man is also changed?
no i mean changed to the bad one?
jangan salah faham...
maksud aku bukan lah ckp dlm english 2 sesuatu yang teruk and x boleh...
tapi ape salahnyer kite memujiNYA dengan bahase arab bahasa Al-Quran...
kan lebih manis didengar...
Ya Allah..
aku bukan kate xboleh...
sedangkan Allah faham ape p0n bahase yg kite gunekan..bukanlah bahasa arab je...
tapi sebagai orang yang taw nak gunekan bahasa arab ape slhnyer kite praktikkan..
xkisah la kite juz taw ciput je pon...
kadang2....
kalau kite perhatikan budak2 zaman skrg ni suke betul sket2 nk sebut 'oh my gosh' itu...'oh my gosh' ini....
dah jadi mcm trend...bukan betul2 nk gune...tp TREND...
kire mcm hot la ckp mcm 2....
betul tak? betulkan wani kalau salah ye semua...
wani saje nk bagi pendapat sikit...at least tunjuk la sikit yg kite concerned kn? hehehe...
:)
No comments:
Post a Comment
♥ let's talk about it! ♥