Assalammualaikum!
Hi Hello!
Allah...
Lamenye tak jenguk blog ni...
hahaha..
I'm so busy la you know...
dats why la...
hahaha...
Life update?
xdela nak update sangat..
what can i say is my life biase-biase je...
Aku iosteri yang berkerjaya..
so my life tu more tu kerja....rumahtangga..kerja..rumahtangga...
hehe...
quite tired actually..
sebab mr.husband jenis taknak makan kat luar or tapawwwwwwww...
haha...
sadis nye..
so sebelum pegi keje kene siapkan breakfast...balik rushing2 nak masak dinner pulak...
tapi takpe..i'm happy doing this!
orang kate lepas banyak pahala boleh dapat lepas kite kahwin ni kan...
and lepas kahwin ni biase la..
soalan paling favorite ialah "dah ade isi ke?"
oh my God...
kalau lah harini mintak esok boleh dapat for sure aku senang nak jawab soalan korang..
come on...3 months baru..
tapi xpelah...
belum rezeki kitaorang nak dapat secepat ni...
so harap bersabar ye kawan-kawan..
kalau Allah nk bagi rezeki tu awal alhamdulillah..
kalau lambat kami akan berusaha..mungkin ade khilaf kami dimana2...
so thats all!
harap dapat jumpe lg dalam mase yang tedekat ni..
hahaha..
oh tak sabar nk ke Bukit gambang weekend ni!
vacation with my family in law!
see u!
:)
No comments:
Post a Comment
♥ let's talk about it! ♥