Sunday, September 29, 2013

:: Weekend yang fullhouse!! ::


Assalammualaikum..
Hye heloo!

what a crap! 
sangat penat mingu2 terakhir september..
senang citer minnggu2  lepas kawen ni la..

last week kami pergi Gold Coast Morib Resort..
sebenarnye we xde cuti..
so memang nak pergi honeymoon terbantut la..
sebab cuti dah abes time raye + kahwin..
hehe..

so kebetulan my along cakap ofis die ade buat family day at Goald Coast Morib resort..
kalau nak ikut boleh je sebab nanti kire under group pakej..
murah sikit!
hotel+breakfast+dinner+tiket theme park = RM250..
murah dah kan?
hehe..
so we decide to follow..
tp event2 family day tu we tak ikut la..
malas!
hehe..

so below is beberapa gambar la...
tp theme park die so so je...
untuk budak2 boleh la...
tp hotel die SUPERB GILA!
ade jakuzi!
hehe..


















sebab under group pakej... katil queen lebih diutamakan bagi kat yang ade anak-anak..
:)
so we dapat double single
:)







































and that was last week..


and...............
this week pulak...
hang out with my family in law..

sabtu dalam pukul 10 gerak pegi rumah wak ani...
lepak2 then gerak pulak pegi NSK kuchai lama..
beli barang2 utk BBQ...
mase tu kat NSK almost 2a.m!
hehe...
sampai rumah dah pukul 3am..
and the next day pukul 7am dah bangun siap2...
rabak mata gua!

kitaorg picnic at ulu yam..
bbq while mandi2 la..
mama...babah..siblings....wak ani...along rina...maksu busu...
tak tahan panas sgt kan lately?
so we decide to go for the picnic la..
and the day was so awesome..
i luv my new family..
they was a great and nice person...
:)

and that night..
lepas mandi-mandi...
all the family lepaking at my house..
rumah sewa kami..
hehe...
actually x rancang..mama tetbe come up with this idea..
dengan xde barang sangat nak masak nye..
tp dengan bantuan wak ani..along rina and along su...
kitaorg masak jela ape yg ade dlm freezer aku tu..
sambal tumis ikan bilis + kentang and telur dadar je...
hehe..

and thats all..
i'm happy enough!
and ofcoz SUPER TIRED too!!!

No comments:

Post a Comment

♥ let's talk about it! ♥