Thursday, December 27, 2012

:: nampak taring ::

Assalammualaikum..

Alamak!!!!!!!!
Mr.Fiance kite dah tunjuk taring..
ni yg den lomah ni...

ok aku mengaku yang aku ni bukan lah seorang muslimah sejati...
konsep muslimah sejati di sini ialah menutup aurat mengikut syarak.
setuju?
hijab menutup dada...tidak jarang....
baju tidak menunjuk kan susuk tubuh...menutup punggung...menutup lengan...
senang cakap hanya muka...tapak tangan sahaj kan?

saya mengaku saya bukan mcm tu..
100% belum sampai ke tahap itu...
masih belum lg mampu...masih lg leka dan lepa lg...

tapi...tapi..tapi...
alhamdulillah...
rambut sentiasa bertutup..
lengan masih dilindungi...

tp...
hijab aku kadang2 tutup dada...kadang atas dada...
kadang2 tebal..kadang nipis...

itu yg kene sound dgn mr.fiance kite tu..
sedddeeeyyyy!
tp kadang2 aku buat jugak..
hehehehe...

bile ckp " ala slow2 la..."
jwb die " dah 23 tahun...tak cukup slow lagi? "

T___T

after this yg pasti...
no more baju atas punggung...
kali ini serious warning from him!

maka...
berkemas lah aku malam ni...
asing kan baju keje + baju hang out yg pendek2 tu di buat jadi baju tidur lah jawabnye...

hehehe anyway,...
thanks sayang coz sentiasa mengingatkan...
tanpa perlu meninggi suara..
that's why la i syg u!
hahahaha







No comments:

Post a Comment

♥ let's talk about it! ♥