Monday, October 8, 2012

:: Student ??? ::



Assalammualaikum...
Hi Hello!
:)

Student?
UTM student kan?
Owh dulu...
Sekarang I'm Free!!!
Weeeeeeeeeee...

Yes officially I'm quit..
A month before puasa haritu lg..
tp skrg baru dpt official surat tarik diri from UTM..

Akhirnya kan?
decide....decide...decide...
Quit jela..
Habes citer..
ok tamat..
Sekian...
;p

hehehe xde lah..
meh nk bgtaw reason kencang die kenape eh..

1) Sgt tight. No time for myself..nk balik kampung lg la susah!
2) Keje kilang 12 jam even siang je x msok shift tp still 12 jam beb! penat die  masyaAllah... tak terurus hidup...balik keje...study lg sbb UTM tersgtlah byk Test! So jgn ambil UTM kalau you are not tough enough.
3) Yuran dia..mak ai... 1 subjek = rm5++.. 1 sem = 4 bulan = 1 sem 3 subjek.. = mau tak riban2... ;p bile nak kumpul duit kahwin nye...hahahaha..tak boleh tak boleh...

ok sudah!

cukup2 la tu...
tu belum dah kahwin dah beranak pinak...
mcm mne la dorang boleh buat eh??
sampai Master  PHD semua tu..
pelik pelik pelik...

tak mau tak mau....
nanti anak pun tak kenal mak..
eceh eceh..alasan...
;p

takpe lah..
takde rezeki...
and mr tunang? pergh gaduh besar kitaorang bile aku come out with this decision.
dia nak aku study...kejar cita2 aku and dia kata menyesal dia sokong aku buat part time and tolak tawaran UTHM full time dulu..
Sorry la sayang...
I have to... penat taw tak? stress!
hehehe...


korang bile aku post cmni jgn la korang takut pulak..
nasihat aku...
cube dulu...
kalau ok teruskan...kalau tak ok awal2 tarik diri..tak membazir banyak sgt...
tp yang penting CUBA dulu okie!
cayok cayok!






No comments:

Post a Comment

♥ let's talk about it! ♥