Assalammualaikum..
Hye hello!
Happy Sunday :)
Hey Sunday is here!
But I am up early! 7.30am!
Why?
After a week... tak jumpa Mr.Fiancee..
Then today he asking me to have a breakfast with him..
I am sooooooo excited event pada org lain maybe alah....apa lah sgt wey! breakfast je kootttt...
T____T
but for me...
Sangat bermakna bila lately his focus is not 100% for me..
Its really meaningful when you just met him in the car...
Its really meaningful when you just talk in a phone with your love one less than 5 minute..
Its a meaningful to me..
that's it!
:)
We starting to discuss our next step and so on..
and paling tak boleh bla aku punye la cerita pung pang pung pang pasal the wedding ceremony...
he just keep quiet and listening...
when I ask kenapa diam je...
then dia cakap...
focus dia more after married..
and aku malu sendiri..
argghhh....
but yang pasti..kami akan betul2 plan our wedding ceremony after Lily betul2 sihat...
sebab..Mama nak sangat kami naik pelamin sama-sama :)
2 pengantin 1 pelamin..
sweet kan?
Lily cepat sihat taw!
:)
Focus Mr.Fiancee is about our 'istana'..
hehehehe..tak boleh blah istana sangat kan?
hahahaha..
serius!
mula-mula nak beli rumah terus sebelum kahwin memang tak la kan....
kami akan menyewa dulu..
and dia tanya mana yang aku prefer to stay...
and jawapan aku tak kisah as long as still in KL/Selangor...
:)
and he want me to quit my current job after everything stable...
means cari kerja yg boleh buat aku focus more in our marriage..
macam sekarang ni my life...my time...more to work...
masyuk memamg masyuk tapi suatu masa nanti I must let it go...
cari kerja yg normal office hour event gaji tak seberapa but its ok...
a big sacrifice for me actually...
but its ok..as long as he always with me...
that's more than enough
:)
sangat banyak yang aku bebel in this entry
:)
hanya planning...
InsyaAllah aku sangat berharap semua yang kami plan akan berjalan lancar...
InsyaAllah...
Amin...
It's remarkable how fast this year has gone by isn't?
No comments:
Post a Comment
♥ let's talk about it! ♥