Thursday, March 5, 2015

:: 25 weeks and still counting ::

Assalammualaikum..
Hi hello! 

Sihat ke semua?
Me...Alhamdulillah..sihat...
Baby...pun alhamdulillah..sihat...
25 weeks dah..6month 1 week..
Cepatnye rase..

Last week we done for our 4D scan..
From byk2 survey we decided to do the scan at Klinik Fauziah Ampang..
and betul la...memang service terbaik and harga pun murah... Rm120 je and if haritu scan x nampak baby ia dikira FOC...
Nak2 lagi kalau dapat Dr.Jezlyn..
Dia sangat pandai main2 dengan baby masa scan so that baby can coorperate well...
sangat2 seronok ok buat 4D ni..
boleh nampak baby menguap la...senyum la...bersilat la..hahaha..
and baby aku memang ganas ok...
kaki dekat kepala..bila doc ketuk2 perut and pujuk die turunkan kaki die tutup telinga die dgn tangan pulak..masam je muka die..
hahaha...kelakar...
And the gender also reveal!!! 
Mmg tu pun target utk biat 4D ni..
and the gender was........SECRET! 
biar lah rahsia dulu..
and yang penting....
dah boleh start shopping dgn senang hati!!!!
Yey!

Alhamdulillah..Allah izinkan aku untuk rasa semua ni..syukur sangat...
and now 25week and still counting...
dup dup dup...
be nice ok baby....

nah..belanje gambar baby masa 4D aritu...





No comments:

Post a Comment

♥ let's talk about it! ♥