Wednesday, January 8, 2014

:: Wide Shawl Viscose Cotton Plain in da house! ::


Assalammualaikum..
Hi Hello!

Announcement!
I've started back my so called small business in Shawl.
Last time aku buat business ni end up when I in 4th semester of my Diploma sbb nak practical..
until then aku terus stop and sekarang baru rase nak start balik..
:)

Buat permulaan ni nak warming up aku just jual wide shawl plain yang material die from Viscose..
Means it is not 100% cotton..
mesti panas kan kalau 100% cotton..
tapi ni viscose..
die lebih lembut and senang dibentuk and selesa!
and this is also Wide Shawl!
besar and boleh menutup dada sesuai untuk wanita muslimah masa kini
:)

lets check it out!





and yang ready stock hanya ade di bawah ni je..
color lain boleh request dulu ye!
:)
boleh jugak order di fb saye...



Only RM18 dear!
lets grab it!



















No comments:

Post a Comment

♥ let's talk about it! ♥