Assalammualaikum..
Hi Hello!
Announcement!
I've started back my so called small business in Shawl.
Last time aku buat business ni end up when I in 4th semester of my Diploma sbb nak practical..
until then aku terus stop and sekarang baru rase nak start balik..
:)
Buat permulaan ni nak warming up aku just jual wide shawl plain yang material die from Viscose..
Means it is not 100% cotton..
mesti panas kan kalau 100% cotton..
tapi ni viscose..
die lebih lembut and senang dibentuk and selesa!
and this is also Wide Shawl!
besar and boleh menutup dada sesuai untuk wanita muslimah masa kini
:)
lets check it out!
and yang ready stock hanya ade di bawah ni je..
color lain boleh request dulu ye!
:)
boleh jugak order di fb saye...
Only RM18 dear!
lets grab it!









No comments:
Post a Comment
♥ let's talk about it! ♥