Assalammualaikum...
Hi Hello!
Amacam your day?
Harap ok ok je kan...
aku pun same...
ok je...
Minggu ni 1 lagi hal settle!
Pergi nilai beli langsir with mak..
best2! sebab pergi hari rabu time org keje..
memang lengang habes..
bebas shopping!
hehehe..
yg seronok bile org tak ramai senang nk mintak discount..
hehehe...
yg lagi best aku pun sibuk beli barang2 kecik yg septtnye beli lmbt2 pun xpe mcm bunga telur..bunga magga...bunga penanggah..
hahaha...
bak kata ayah...
Awalnye beli...b'habuk la nanti...
T___T...
ayah bende tu dlm kotak...xkan berhabuk okeyyyyy....
hehehehe...
biar...bile dah settle dah xpayah nak fikir2 lg...
time tengah ingat ni baik beli..kang lambat2 de je yg lupe....
betul?
owh ye..
1 lagi projek D.I.Y saye...
kad kahwin...
Yes saye akan buat sendiri...
Sebab BAJET!!!!
Buat apa beli mahal2 tp org tengok sekejap the then buang...
Motif??
Nk bg jemputan je pun and utk org tu tengok map..
but nowadays kan dah canggih...
Ko tekan je GPS tak pun ko Google Map.
Senang kan?
Janji yang penting kat sini ialah BUDGET!
Lantak la nak cakap ape...
Simple ke...buruk ke....
Janji ade effort nk b'jimat...
duit aku bukan duit kau...
Owh ye...
aku kan pernah buat kad utk bakal akak ipar @ Along Su aku kan...dalam entry ni... Wedding Card and Macam-macam
So aku pun akan print out sendiri with simple design and kad yg sgt low cost..
Lantak la ade MINAH MULUT LONGKANG tu nak ckap "Ek eley...mcm ni je?"
Amboih....bkn main longkang lagi...
aku bukan designer ye..aku Technician...
So hasil die bukan la mcm designer...
Faham????
aku bukan designer ye..aku Technician...
So hasil die bukan la mcm designer...
Faham????
At least aku ade effort nak bantu ape yg patut bile org mintak tolong....
kau ada????
buat sendiri...print out sendiri gune printer yg skali print amek mase 5 minit tu....lipat sendiri...
kau ada???????
jgn kate nak dtg menolong preparation majlis...
buat sendiri...print out sendiri gune printer yg skali print amek mase 5 minit tu....lipat sendiri...
kau ada???????
jgn kate nak dtg menolong preparation majlis...
datang potong seulas bawang pun tak!
kecoh je lebih!
bkn sekali banyak kali dah ko b'mulut busuk pasal aku tapi ko cover2 konon pasal kawan ko la...
tolong aku bkn bodoh macam ko...
materialistik....org gune harta bf ko bf ko xkesah ko pulak nk menyalak...
muke nak annoying je kalau depan org...
padahal ko talam rupenye...
baru tadi aku taw ko komen mcm tu..
dah setahun pon bende ni...
tu pon sebab discuss kad kawen dgn family Mr.boyfriend...
depan aku bukan main lagi ko ye...belakang aku bkn main busuk mulut...
Lantak la nak ckp ape...
aku kalau dah benci aku benci sampai mati..
sorry to say...
U r not welcome into our life!
:)
hahahaha kan dah berkait2..
nak citer pasal kad kawen je pun..
hahahaha...
aku dah hilang sabar...
cannot accept org yg mulut longkang ni...
sebab bile bende dah lame then die boleh pretend baik2 ngn kite tp sebnrnye belakang kite lain...
then baru sekarang kau tahu hal sebnr...
boleh rase tak mcm mne menyirap nye hati ni?
mcm tu la aku rase sekarang...
:)
ok so mcm tu la kisahnye...
kad buat sendiri!
hehehe...
mcm flyers pun ade aku tgk kad aku ni...
tp xpelah...kasi jalan jela!
Moral of the stroy : sape2 yg dpt nnt tlg jgn jadi macam MINAH MULUT LONGKANG itu..
:)
hehehehe sekian...
Assalammualaikum..
:)
No comments:
Post a Comment
♥ let's talk about it! ♥