Assalammualaikum...
Hi Hello...
tamak kan?
2 post in 1 day..
hahahaha
ni semua sebab tertangguh2...
busy tp sibuk jugak nk menaip kt blog yang TAK disegani ni...
hahahahaha
hari ni aku...mr fiance and his frined pegi MATTA Fair!
at PWTC!
bestnye!!!!!!!!!
jalan2 tengok pakej2 travel agency dekat situ..
sgt byk!
pilih je..
and byk jugak pakej2...
kene byk tanye bru dpt bezekan harge..
ade yg mahal ade jugak yg murah...
bile dah tye2 tu kan...
rase mcm tak sabar lak!
hahahaha
mcm esoknye pulak nk g vacation..
hahahaha
padahal lmbt lg..sempat lagi MATTA Fair yg ke-2..
sebab MATTA Fair ni twice in a year...
so this time ktorg pergi survey dulu pakej2 at least dah de sikit knowledge tempat2 and aktiviti2 yg boleh ktorg buat kat tempat pilihan ktorg...
so next fair dah boleh focuss on target..
;p
tp sbnrnye balik je dri fair Mr.Fiance dah excited terlebih...
dah decide which tempat nak pegi...
nak taw????
ha secret!!!!
hahahaha...
In sha Allah dimurahkan rezeki sampai la ktorg kat sana..
amin amin amin...
before pergi..jerawat kt atas hidung tu??
ala biasalah...byk fikir!
hahahaha
muke mistery mcm 'hurmmmmm dah taw dah nak gi mana...'
huhuh
gemuk dah ha...
aiya....
wani wani...





No comments:
Post a Comment
♥ let's talk about it! ♥