Assalammualaikum!
Hye hello!
:)
How was your life so far?
Mine freaking good!
:)
Busy sikit with my life...carrier..preparation.... itu dan ini...
hehehehe
even thought the event still lambat lagi but why not we start to prepare early right?
bile kite dah prepare baru lah sedar itu tak cukup..ini tak cukup...
banyak ongkos nye dong!
hahahahaha
betul la...
org kate darah manis..
tempoh waktu bertunang ni...
mcm2 boleh jadi...
perlu tahap kesabaran yg tinggi..
actually bkn gaduh psl ape pon...
gaduh sbb wedding preparation...
and ofcoz la perempuan kan...
sgt teliti....yg lelaki pulak buat2 tak ambil taw...semua perempuan yg siapkan...
bile gunung berapi dah meledak baru kecut perut kan? Tak pernah tengok org jadi meroyan kan? hahaha...
** I hope you read this my dear fiance **
hehehehe...
I'm counting on that day...
so that we never ever argue pasal bende2 remeh mcm ni lagi....
banyak bulan lg ni nak lalui...
banyak lagi bende nak kene buat....
Tuhan tolog la beri ketabahan dan tahap kesabaran yg tinggi untuk kami..
amin...
:)
us..
:)
tengah tunggu mama siap nak g sogo..
lame bebenor siapnye..
kalah kitaorg..
hahahaha
owh psl carrier pulak..
as mention before aku dah pun masuk shift balik..
mcm kelawar!
hehehe..
and I'm happy with that...
rase free! seronok keje in team...
cune yes tak boleh lame...
aku kene jugak cari keje laen before kahwin..
so that i have more time to spend with my future family..
:)
production mode...
:)
takde keje..
semua org tido...
aku tak boleh tido!
dah lame tak keje malam..
die t'kejot sikit..
huhuhuhu
layan japanese prank video at youtube nak hilangkan ngantok..
hehehehe
till then...
in sha allah jumpe lagi!
:)



No comments:
Post a Comment
♥ let's talk about it! ♥