Saturday, September 29, 2012

:: Si Kuning ::







Bumblebee da de geng...
Kwn Mr.Tunang...
:)

tp die pye taikotai...
lg senior dri bumblebee...

Mr.Tunang kate nk tukar sport rim..
aku jeling je...
No way!
baik simpan duit buat belanja kawen nnt..

Dah 9 bulan umur bumblebee..
setakat ni bumblebee xprnh buat hal..
sgt puas ati pakai dia...
event mak mule2 dlu x setuju aku amek myvi...
die suruh amek pesona or saga..
umph....
saga more to org tua la mak..
hehehe...

bumblebee comel kn kn kn...
canggih pon canggih,...
pjg langkah aku sbb xtaw jln tekan je GPS..
mmg berbaloi2...
hahaha
:)


and maybe aku n mr.tunang xkn amek kete lain...
pakai je kete ni selagi boleh...
sbb 2 kete pon nk buat ape kn?
sbb dia pon da de moto yg dah abes byr...
baik mr.tunang smpan duit utk d'payment rumah..
:)

Rezeki itu milik Allah..
kite sebagai hambaNya kene pandai mcm mne nk mencari rezeki yg Dia Redhai...
InsyaAllah...
Allah sentiasa ada bersama dengan hambaNya yg berusaha...
:)

Happy weekend guys!
:)





No comments:

Post a Comment

♥ let's talk about it! ♥