tertarik dengan salah satu kate2 Chef Wan di blog beliau...
sangat mendalam dan harus dijadikan ingatan...
" Hentikan semua fitnah dan belajarlah memaafkan . Janganlah merugikan tenaga dengan komen negatif di Facebook dan Blog . Semua itu akan merosakkan masyarakat dan mempopularkan blog masing-masing dengan komen-komen pengikut . Sudahlah otak macam letak di lutut , komen pulak entah apa-apa , macam pandai sangat . Membaca komen-komen itu , tidak dapat dibayangkan betapa bodohnya mereka semua " .
#ChefWan
No comments:
Post a Comment
♥ let's talk about it! ♥