Minggu ini merupakan part yang paling taff. Setiap hari ada je kerja yang kena siapkan. Report melambak lambak. Final project tak siap siap, bila dah siap tak function. Rilek ahh tak function pun sebab orang lain punya pun tak function.. bla bla bla...
Bila terlalu sibuk, kelas pun banyak, nak kena belajar banyak, nak kena perah otak buat ayat report yang macam ***** tu, sakit hati, sakit otak, sakit semua segala. Sekarang dah selsema sebab start dua hari lepas tak cukup tidur. Aku memang tak boleh tidur kurang ni. Paling minimum 8jam sehari. Haha. Sekarang rasa macam nak demam dah. So bye, nak pergi tidur.
cantik kn?kn?kn?
HAHAHAHA
jgn risau....
bkn lah kronik sgt...
poyo je lebih...
HAHAHAHA
ni gambar kitorg lepas raya..
No comments:
Post a Comment
♥ let's talk about it! ♥