Thursday, November 5, 2009

si tua yg semakin tua....

happy birthday sayang!
umur semakin meningkat....
yg len2 jgn di tingkat kan sudah la ye...
expecially yg bhgian blkg 2 k..
yg depan xpe.....
hehe....

=)

I’m wishing you another year
Of laughter, joy and fun,
Surprises, love and happiness,
And when your birthday’s done,
I hope you feel deep in your heart,
As your birthdays come and go,
How very much you mean to me,
More than you can know.

=)

On your birthday I wish you much pleasure and joy;
I hope all of your wishes come true.
May each hour and minute be filled with delight,
And your birthday be perfect for you!





si tua yg berbaju biru itu...
nur amira bt ahmad lezan....
5 n0vember 1989...
20 thn...
being bestfriend since 7 years ag0..
=)







~semakin hari semakin lanjut~
~ur frend~
~wani yazid~

5 comments:

  1. omg..
    so sweet of u!
    hug love..
    muahhhhh ;)

    ReplyDelete
  2. haha..wani nih xbley blah..bahagian belakang da tentu la makin besar,selaras dgn umur yg semakin membesar...gagagag~ mira terbaca mesti mengamok pempuan tuh! haha

    ReplyDelete
  3. dye xkn ngam0k ngn aku...
    caye r...
    dye syg aku..
    kang xde sape nk teman dye kebulur memlm bute kt abg lan..
    sepet wish ur besday 2 miera...
    haha...

    ReplyDelete
  4. hahahaha.

    soleha : mcm siot tuh. doakn laaa aku yg depan tuh.ape laaa korg ni.

    wani: betol2 aku xmara kau. yelaaaa kang aku kebulur sapo nk teman den.hahaha
    thanxs sepet ;)

    ReplyDelete
  5. d0aku mengiringimu syg..
    haha...
    had0ih lawak kam0o ni..

    ReplyDelete

♥ let's talk about it! ♥