need the secret?
meh wanie bgtaw.....
- j0gging every sunday n saturday......start fr0m 6.45am-9am....[depend la]
- h0bby baru= tennis every thursday.....9pm-12a.m...ser0nok!
- naik turun putra g keje...
- lunch hour minum KOPI JANDA kt pantry.....haha...seringgit sepacket...[serius! k0pi ni baik utk pelawasan] and nasi suku pinggan...
- mlm mkn tomat0....nak kasi x lpr sgt....
- 2 jela.....tapi depend la...if rajin buat la...x rajin langgar gak...huhu...
yup aku sedar....
sejak kebelakangan ni aku mmg kurang jage diri sendiri...
abaikan benda yg paling penting oleh semua wanita...
kecantikan dan kekemasan diri...
n0w byk lg benda dlm check list aku yang patut aku buat...
tp yang paling payah m0ney plan maybe...
hahaha...
mmg payah bg org cam aku ni....
s0 sesiapa yang de g0od advice 0n it please leave it at ur c0mment...
TQ....=)
~need vacati0n~
~wani yazid~
~wani yazid~
No comments:
Post a Comment
♥ let's talk about it! ♥